Monday, December 27, 2010

5 Perkara III

1. Terima kasih kerana pernah menzalimi aku suatu ketika dahulu. Sekarang barulah aku ada alasan untuk tidak terkecuali dari golongan yang diberikan tawaran lumayan nih.

"......dan (sebaliknya) hendaklah mereka memaafkan serta melupakan kesalahan orang-orang itu; tidakkah kamu suka supaya Allah mengampunkan dosa kamu? Dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani." (24:22)


2. Garam yang dicelup pasti berbeza rasanya dengan garam yang telah sedia bercampur padu (sama lah macam masak nasi lemak lupa letak garam).


3. "Aku tak sempat nak kisah apa pandangan kau terhadap aku sebab aku sudah terlalu sibuk memikirkan apa agaknya pandangan Dia terhadap aku," kata si dia terhadap cermin.


4. May He grants you with the best health ever! T___T


5. Berat telinga mendengar, berat lagi mulut yang berkata.



P/s: Let's work hard yeay yeay! :D

No comments: