Thursday, May 13, 2010

She's my mom ok ~!!!!! =)


Hurmmm...
Dah lama rasanya x meng'update'..
Banyak benda yang berlaku..
so agak tawar hati kot..
Tapi aku pon agak busy laaa...

So tibe3 malam nie mood baek datang..
may be sbb ptg tadi aku dok col mama..
Sejak akhir2 nie mmg agak serabut sket..
Tak tau laa kalo aku yang cari penyakit..
Tapi benda nie melibatkan masa depan aku..
so nak tak nak aku xboleh lari untuk tak pikirkan benda 2...

Dalam keadaan3 camni aku suke tanya opinion mama..
so col laaa diaa..
mula2 biser laa..macam xready nk tnya..
tp firasat ibu bole baca ati anak dia..
heeee.. ;)
disebabkan xready 2..aku dok g tuko topik...

"Mama epii x masa lahirkan na "?????

Hahahaa XD...
Kadang3 kite tak terpikir nak tanya soklan cmni kan kat mak kite...
Aku tersedar pon sbb member ak tnya soklan nie kat aku..
So my mom pon mula dok cite3 kisah2 dlu dia...
heeeeeeee =D (dok gelak3 jeeeee)

Pas dah redaa..baru share psl tujuan asal aku col..


Ntaaahhh laaahh...

Aku cuma nk cakap...seyesly..sangat3 bersyukur mempunyai mama yang memahami..
Dia lahh mama..dia laahh my besfrenn...
Banyak nasihat yang dia bagi yang menyebabkan aku mengangguk sama..
Dia lebih makan garam..maka dia tau yang terbaek..
Tapi segala keputusan ditangan aku.. ;)
Thanks Mama....
You r world greatest mom...sgt sporting..^^

Masa wish mOther's day..

Mama cakap..'ari3 pon mother's day'
heeeeeeee ...=p


Love her damn much...

Alhamdulilah.......aku bersyukur..

2 comments:

honey_stars said...

saya cemburu T_T

corn_flakes said...

jangan la cemburu..tiap2 bnda 2 mst ad kelebihan yer..sila korek smpai dapat k..=D