Thursday, March 4, 2010

Cerita Aku



Tadi aku dok borak dengan osmate aku. Lepak borak3 kosong. Tiba-tiba terbuka cerita pasal friendship . Kalau nak difikirkan tak payah bercerita pasal nie pun takpe. Sebab benda nie sangat general nak kita kupaskan.


Hurrrm....Bila bercakap pasal kehidupan berkawan nie..adatlah ada yang manis dan pahit ;) . Aku pun lagi 2 years kat sini.. Macam mana lah kalau dah abes blaja nnti.. sangat payah lah nak jumpa member. Even sekarang pun member2 baek aku yang kat oversea pun dah bertahun xjumpa.. Sampai wedding dia pun aku xboleh nak datang ;( ..


2 tahun kejap je berlalu. Pejam celik tibe2 dah 6th year.. Mesti berat ati nak tinggal Jordan nie.
Sekarang nie pun aku dah rasa 4th year cepat gle berlalu... Tup3 nanti tengok masing3 dah dok anto wedding card masing3 . Kalau yang dekat boleh la gak datang kije kawen tapi kalau yang jauh.. Ntah3 send regard je. ( Tapi insyaallah untuk korang aku try datang gak =D ) .




May be ada certain orang boleh idop tanpa kawan.. tapi bukan untuk aku. Dan untuk kita betul2 memahami kawan pun mengambil masa yang panjang. Setiap orang 2 ada kelemahan masing. May be dengan kelemahan dia 2 agak payah nak masuk paler dengan kita. Dan kadang3 menjadi punca pergaduhan.. Errmmm ~ maybe betul ape kata senior aku.. ada baek yer jika kita terima kelemahan dia 2.. so dua2 belah pihak takdelah bermasam muka.. yek x???? May be kita tak nampak lagi sudut baek dia..


Huuurrrrmmmm~ kata2 osmate aku buat aku terfikir. Sampai bila nak macam nie.. Umur masing dah meningkat dewasa. Sepatutnya berfikiran matang ( tapi aku mmg la xmatang + selalu tak pk jauh..) ... Moga3 satu hari nanti aku berubah heeee ;)


TQ laaaa sebab selalu ada time aku perlukan korang. 24 jam dok kaco korang. ^^



MY BEST BUDDIES

























p/s = "Treat your friends like your pictures and put them in your best light"

(maapla aku dok curi pic korang yek ^^)

4 comments:

HeLwaHassan said...

missing u moi!! hahaha cant blieve i said dat. but its true tho~

corn_flakes said...

hahaha is better to say it out than keep it inside..

Missing u too ewa^^ ..tggu wa blk!!!

nina nadia said...

i miss u 2 hunn....sebak ak bce...love u damn much..huhu...blk blk cpt

corn_flakes said...

my lalink tggu yekk..
muaahxx =D