Wednesday, February 24, 2010

Day Off

Khamis (25/Feb/2010) (6.50 a.m)



Hari ni day off untuk budak internal med. dan surgery..( no dawam and no class~ yeah!!!!)
Kebunga-bungaan hati masih lagi mekar..^^
Bukan senang nak dapat day off..( gle seronok..)
Tapi budak pediatric aktiviti anda jalan seperti biasa yek..Selamat la~ hehe..
Osmate aku dah bising-bising tanda tidak puas hati...Kesian dia..minggu ni minggu busy dia~
So aku pergi bilik dia and bagi la 'cookies milk' tanda bagi semangat.. heee =D



Semalam class pula tiba-tiba dibatalkan..
Bukan main semua bersinar-sinar je mata.
Masing-masing semua tak boleh setop tersenggih..
So apa yang kami rancangkan berjalan dengan lancarnya..
Bukan rancang takde class tapi rancang nak lepak umah cek Fruity..
Turn dia pula melayan aku dan cek Honey sebagai tetamu.. (Tq dengan hidangan lazat awak yek^^ + cerita ' 3 Idiots' yang mantap..I LIKE IT !!!! )








Pagi nie tiba-tiba member lama aku buzz Ym..Sebenarnya sebelum nie ada je dia buzz tapi aku tak berkesempatan masa nak reply..
Rupa-rupanya dia nak beritahu yang dia sudah dapat kerja.. (Tahniah~ ^^)
Aku tumpang gembira..
Tambahan pula dapat bahagian yang dia nak selama ini..
Alhamdulilah....
Semoga dia dapat kerja dengan happy =D



Haaa lagi satu...
Kepada member-member yang ada exam..
Gudluck tauuu ^___^
Moga-moga dapat menjawab exam dengan baik..
Amiinnnn...~





p/s = "Act happy, feel happy, be happy, without a reason in the world. Then you can love, and do what you will."

No comments: