Saturday, February 27, 2010

Mama Na Rindu ;(




MAKKKKKK !!!!!!

Na rindu sangat kat mak T__T

Even baru je call rasa rindu tu makin membuak-buak.

Dah penat dah membilang hari untuk pulang.

Makin dinanti harinya makin terasa lama.

Penyakit HOMESICK dah mula nak serang.





Mak tau tak na hari-hari rindukan mak.

Tapi hari dah tahap maximum dah.

Tadi masa call macam2 mak bagitau..

Na ketawa tak boleh nak stop.

Geli hati dengan gelagat adik2 dan papa.

Memang payah nak jaga sorang2.

Mama kata : "Awak pikir senang nak jadi mak"

Na gelak je. ;)







Dia bukan sahaja mak tapi lebih kepada kawan.

Apa jua masalah aku pastinya aku akan share bersama.

Orang kata bila kita rindu seseorang , aura rindu tu sampai kat orang tu.

Betul ke haa??

Ntahlah.. itu aku tak berapa pasti.

Yang pastinya mak aku selalu dapat je detect saat2 aku tengah down.

Time2 tu la dia akan call or msg.

Sayang yer la na kat mak.

Kalau na hilang mak..Ntahlahh~

Na takut na akan jatuh tak bangun2.






Tapi perlu ke aku lemah sampai camtu..

Ko tak boleh sebab ko ada adik2 yang sangat2 memerlukan ko

Tanggungjawab kau besar.

Ya... Memang besar dan berat.





Ingat lagi masa mula2 nak fly dulu.

Belum pape lagi mama dah menangis dulu.

aaaahhhh SEDEH YERRR~

Yela aku dan dia mana pernah berjauhan.

Walaupun sudah 4 tahun aku di perantauan ,

Namun rasa rindu aku pada dia tak pernah berkurang.

Malah semakin bertambah-tambah.

Dulu mama pernah cakap..

"Eh awak ini dah 3 tahun kat sana pun masih nak nanes2. Orang arab kat sekeliling pun dah bosan tengok awak"

" Alaaa mak ini..mak tak rasa dok jauh.. abes na dah rindu.. Nak buat camne"






Demi ALLAH aku sayangkan dia.

Insan yang sentiasa memberi semangat kepada aku.

Insan yang sentiasa berfikiran positif

Insan yang kuat dan tabah melayani kerenah anak-anaknya.






Mak na sayang sangat mak ~!!!!!!!!


mama and deena






p/s = Buatmu Ibu - Ae man
To my adik2..kalo ada kelapangan contact2 umah la yekk.. luv u.





No comments: