Thursday, February 4, 2010

::Sarangey::


Cinta aku ,

Cinta aku pada cintaku tidak pernah terpadam malah tidak pernah pudar walau sesaat.
Sejauh mana aku dan cinta aku, kasih sayangku tidak pernah luntur.
Aku hanya mengharapkan cinta aku dalam keadaan sihat..
Tidak mampu aku bayangkan kehilangan cinta aku..
Lemah lutut rasanya bila memikirkannya.

Cinta aku,

Kita seolah-olah bercinta setiap hari..
Jarak tidak menjadi batu penghalang untuk kita bercinta.
Cintaku selalu menghubungi aku..begitu jua aku..
Walaupun kami dipisahkan lautan yang luas
Namun semua ini tidak membantutkan aku untuk terus dekat bersama cintaku

Cinta aku,

Terima kasih kerana selalu berada disisiku..
Tidak kira hujan atau kemarau cinta aku tetap teguh bersamaku..
Ya ALLAH rahmatilah cinta aku ini..
Tanpa cinta aku ini aku tidak kuat untuk meneruskan kehidupan yang penuh onak dan duri..
Ya ALLAH berikanlah kesihatan kepada cinta aku ini..
Sesungguhnya aku amat mencintai cinta aku…
Jika cinta aku tidak wujud maka tidak mungkin untuk aku wujud di dunia ini…

No comments: