Friday, February 19, 2010

: My Dead Soul :




Aku nie ibarat duri dalam daging ke????

Ape aku buat semua nampak salah..

Pernah ke ko terpikir ape yang aku rasa..

Ko boleh letak bape banyak title pon untuk diri aku..

Selagi aku kuat aku boleh telan semua tu..

Orang memang senang nak cakap..

'xyah lah pikir benda yang menyakitkan hati'

Tapi pernah ke korang letakkan diri korang dalam tempat aku..

Seolah2 aku dipersalahkan dalam semua hal..

Aku lah yang kejam..

Aku lah yang jahat...

Ko pikir aku xpenat ker nak hadapi semua nie..

Aku pon manusia biasa yang ada hati dan perasaan..

Ko lontarkan segala ape yang ko nak ibarat aku manusia tanpa hati..

Aku terombang ambing sorang2..

Aku xde tempat berpauh lagi dah...

Kenapalah benda nie mesti nak jadi serentak..

Kat sape lagi aku nak ngadu...

AKu xkuat lagi dah nak bertahan...

Aku dah penat..

Kalau mahu buang aku..buang lah sampai xde kesan..

Jangan tinggalkan secalit ape pon..

Aku hanya perlukan mereka yang memerlukan aku

Aku hanya mahukan family aku..

Sebab mereka je yang memahami aku dan mampu menegakkan aku tika aku jatuh..

Aku pasrah..

Aku redha..

Aku bukan insan yang terbaik seperti yang ko harapkan..

Sebab di mata ko aku nie amat menjengkilkan...

Aku harap ko bahagia dengan kehidupan ko...






No comments: