Thursday, February 18, 2010

BoSAn



Malam nie aku lepak2 xbuat ape..

Cuma tadi dok melayan cerita Mr Monk..

Best gak lah..masuk paler gak a..

Dah tengok2 movie mula la bosan..(sbb aku bukan kaki movie)

so aku mula cari cek honey..kaco2 dia jap..

Tapi dia pon busy dok layan diri dengan movie..

Adoi seyes bosan...

so aku pon mula la dok maen2 tenet.. ( aku mmg hebat bab2 buang masa nie)

Tibe-tibe rasa nk on ym..

Upeyer member baek aku dah dok cari aku..

Macam biser la dok borak2 kosong...

Haaaiiihhhhh gindu yer zmn2 sek...

Zaman yang aku rasa sgt bahagia..

Nape ek???

May b time2 tu xde la nk pk problem sgt kot..

Idop epi2 je...

Aku harap2 mber2 baek aku sume sehat2..

Sampai ada yang dah bertahun2 xjmpa..
(jarak mmg betul2 memisahkan kami =( )

Xsabar nak balik Msia....

Cepat lah masa berlalu....nk balik~!!!!!!!!


3 comments:

nina nadia said...

daku senantiasa menunggu kepulangan mu...haha

irwanmiswan said...

same la aku huhuhu

corn_flakes said...

nina nadia : tunggu jgn xtunggu..

budak kampung : ape y sama??